iyikianneyim 18 haftalık hamileyim Kbb doktorum bu ilacı yazdı kadın doğum doktorumda kullanabilirsin dedi ama ikilemde kaldım kullanan var mı acaba 🥺 Alerjim dayanılmayacak halde..
el1fff Gebeliğimin başından beri kullanıyorum hemde en önemli dönemde ilk aylarda kullanmaya başladım ve son aya kadar mecbur kullanıyorum şu anda bir sorun yok 12+3teyiz :)