duru21 tekrar mrb güzel anneler allahi n izniyle az kaldi doğumuma ve çok kararsizim tepecik kadın doğummu ege universitesimi yardimcimi olurmusunuz lütfen 🙇♀️
sudamlasi duru21 canım ben Ege ye gidiyorum tepeciğe de gitmiş biri olarak söylüyorum ki Ege üniversitesi ne git. Tepecik suriyeli kaynıyo Dr lar onların dilini anlayamadığı için çok sinirli stresli
Ozcndln duru21 canim egeyede tepecigede gitmis biri olarak ege uni tepecikten 1000 kat daha iyidir ipini koparan tepecikte 😄😄
Minikdunyam Az önce Ege üni de Doğumu başlayan bi hanım postuna denk geldim ve sıkıntı çekmiş sanırım birileri de neden tepecik kadın Doğuma gitmedin demiş o postu bulabilirsen oku canım
Kenanizm18 Ege tepecikden daha iyi tepecikde sırf sıriyeli var bıkmış durumda herkes. Bide o taraflara yakın çiğli arastırma hast. Yeni yer iyi diyorlar.
duru21 Kenanizm18 evet tepecik suriyeli kayniyo her gittiğimde hemşireler doktorlar sınırlı 😔ne yapacağım blmiyorum teşekkür ederim bu arada
duru21 sudamlasi ah şu suriyeliler hicbiryerde rahat bırakmıyorlar sağolsunlar ne yapacaz blmiyorum nereye gitsek oradalar ve çok çocuklu biz bi tane getrenne kadar neler çekiyoruz maşallah onlar her yıl bi tane
sudamlasi duru21 valla aynen çok üretkenler görümcem iki yıl önce doğum yaptı orda hemşirelerin tırnakları uzunmuş ojede varmış bebeğin kafası çıkarken çizmişler🤦🏻öyle küçük bi çizik de değil bu yüzden 1 hafta hastanede yattılar.