Tunurr Ya3 benim ilk aşerdiğim şeydi şeftalili şekerlisi normalde de ağzıma sürmem sağlıklı beslenme kafalarındayım ama aşırı çekmişti canım 😅
GazeRock Ya3 ben de yiyorum, normalde aklıma bile gelmez gebelikte bayılıyorum gerçekten yemeye.Ama sınırlı tüketmeye çalışıyorum.
Ladybird06 Ya3 Ya3 Canın çok çekince Nefsini bastırmak için birkaç tane yemekte sorun yok bence ama sık sık değil tabii.
Satiyeak Ya3 yedim canim ben. Canim isteyince de yiyorum hani surekli degil ama ole hoj öle güzel oluyor 😂
Nskyhn Ya3 yemiyorum yiyemem hatta abur cubur hiç yemiyorum ilk başlarda bı kere cips yemiştim sonra kafamda bütün abur cubur bitirdim 🤙 gebelik şekeri olmasın diye. Hem de gereksiz kilo almayım diye 🤙
Ya3 Ruveyda_baskapan internet yazıyor jelatin var içinde ben de buna nazaran hamile annelere sordum sonuçta yanlış bişey yapmak istemem bilerek sorarak öğrenmek daha mantıklı .!