Arkadaşlar merhaba 28 haftalık gebeyim bugün tahlillerimde ALP yüksekliği 125 çıktı doktor safra asitleriyle ilgili tekrar kan tahlili istedi vücudumda kaşıntı var pazartesi sonucu alıcım gebelik kolestazı olabilir mi sizler böyle bi durum yaşadınız mı ?