Ben Çarşamba günü doğum yaptım bebeğim 4 saat yanımda kaldı emzirdim ona rağmen şekeri dustu dediler yoğun bakıma aldılar sekerli serum ve mama veriyorlarmis ona rağmen yukselmiomus sütü sağıp goturudm biraz önce bu şekilde olupta kuvezden çıkan bebiş annelei varsa die sormak istedim