kbraova Çatlak kremi hakkında önerisi olan varmı acaba 14 haftalık hamileyim hala kararsızım yardımcı olurmusunuz acaba
Kbrsoy Ben bio-oil diye bi yağ kullanıyorum. 29. haftadayım henüz çatlağım olmadı. Kullanıcı memnuniyetlerine dayanarak kullanmaya başlamıştım bakalım ne olucak 🙄