Ya herşeye saçma sapan fiyatlar isteniyor. Yani tabiki maliyetleri çok olduğu için. Doğru mu düşünüyorum yanlış mı bilmiyorum ama sırf hevesimiz gitsin diye bu kadar paraları gereksiz yere harcamaktansa eğer bütçemiz varsa okuyan bir çocuğa,temavakfına darulacezeye yada herhangi bir güvenilir yere bağış yapmak daha doğru diye düşünüyorum.