Mehmetagah Ben pahalıya kaçmadım. Anahtarlık yaptırdım internetten iki güzel kızla tanıştım hem isme özel kartlık yapıp hem nazar boncuklu anahtarlık yaptılar. 60 taneye 200 lira verdim. Bakmak isteyen o kızlardan alabilir. ef_organizasyon
MucizemSensinn Arkadaşlar merhaba Malum corona var o yüzünden misafir kabul etmeyi düşünmüyoruz Siz hediyeliklerinizi nasıl dağıtacaksınız merak ettim?
Zero0 MucizemSensinn kız corona mı kaldı kimse dinlemiyoki artık bana kalsa bende istemiyorum kimseyi ama gel de anlat.bi kere zaten maskeler falan da çıktı ya korona tamamen bitmiş gibi davranıyo herkes
Zeyzey123zeyzey nsli1234 kapı süsü olarak elifsareeebutik tercih edebilirsiniz 🤗 size dönüşleri gayet hızlı nezaket içinde, ürünleri de gayet kaliteli duruyor…
Asibel Ayseee60 sayfa ismini hatırlamıyorum ama kapı süsü sipariş verdi verdikten sonra kadın her yerden engelledi ürün falan da gelmedi
Ozge Ilk_bebegmm99 gökkuşağını elimde kalan makrome iplerle yaptım. İsmi de bu kasnak yapan lazer kesimci yerlerde kestirdim
Sumiire Buda benim el emeğim kapı süsüm  Bunlarda içlerine ikişertane buyuk draje şeker koydum makrome falan yapmak istemedim diğer süslerde gereksiz pahalıydı böyle bişey yaptım ikramlik gibi 
Nazli1652 @mimikralicesi Ben dolap uygulaması üzerinden makromexclusive sayfasından istediğim ip halat bide mıknatıs aldım kupon felan da gelince uyguna geldi silikon tabancası bide yine dolap uygulamasından ismi yazdırdım sayfa adı tabiatolye ona da kupon kullandım 😅 istediğiniz boyutlarda halatları kesiyorsunuz youtube da videoları var zaten makrome anahtarlık yazınca çıkıyor 🤍 sonra renkli ipleri halata doluyorsunuz silikonla da birbirine yapıştırdım 🤍 Tek hatam hepsinin boyutu aynı olmadı bazıları daha küçük bazıları daha büyük. Sadece aileye dağıtacağım için benim için çokta sorun olmadı ☺️
Sumiire ElmasAksoy1 çiçeklerim vardı kasnakğı tuhafiyeciden isimliğide nişan süsü yapan yere kestirdim