27 haftaligiz bugün doktora gittim suyun fazla olduğunu söyledi ve bebeğin yeterince sıvı almadığını bağırsaklarında sorun olabileceğini söyledi başka bir doktora yönlendirdi oda bı kaç hafta sonraya randevu veriyor başına gelen var mı çok moralim bozuldu . Allah’ım İnşallah bı sorunu yoktur dua edin kızlar 😥