Ben de bu sene sınava gireceğim.Tam başladım çalışmaya hamileliğimi öğrendim.Bir süre haberin etkisi derken dağıldım asla çalışamadım.4 ayım bulantılar ,mide ağrılarıyla geçti.Yeni yeni başladım bakmaya ama odaklanamıyorum ve çalışamıyorum yapmam gereken gibi.Keşke başta biraz zorlasaydım kendimi