Doktordan geldim yeni, gözlerim yaşlı.. çok etkiledi beni dedikleri …
bebeğim dönmemiş, 32+3 haftalığız ve ödümü kopardı kadın.. gittiğim hastanede sadece bebek dönerse kabul ediyormuş
riskli de olabilir dedi bebek için ondan içimi korku sardı..
bebeğimin kafasını acaba egzersizlerle dçndürebilir miyim? bilgisi olan var mı? lütfen yardım edin