merveeedemir Erken doğum olmasın diye doktor yazdı kullanan var mı?bide çarpıntı yapabilir dedi onun için ilaç yazdı kullanan varmi herhangi bir yan etkisi varmı ?
Sadriye35 merveeedemir ben kullanıyorum canım günde 4 tane yan etkisi oluyor baş ağrısı göz ağrısı çarpıntı vs ama kullanmak zorundayım erken doğum riskim var canım
Eda_Esen merveeedemir canm ben 1 gece hastane de yattım o zaman kullandım hastane de serum da takılıydı ondan kaynaklı mı bilmiyorum ama çarpıntım olmadı
Bsr_a Günde 3 kere içiyorum ben bazen acayip çarpıntı yapıyor baya kötü oluyorum uzanıp biraz dinlendikten sonra geçiyor bazende baş ağrısı yapıyor maalesef sana yanında hangi ilacı verdi?
Deniz2961 merveeedemir cnm banada verdi ama.doktoe özel hastane verdi ama devlet hastanesindeki doktr biraktrdi bunilac hastne ortminda kullanılması lazım.gozetim.alitnda olması lazm ve uzun vadede kullanman dedi 3 gün kullndim snra birktrdi
Deniz2961 merveeedemir ya bide şey dedi uzun vadede kullanmak bebekte beyinin su toplamasina yol açıyorms
Yonca-erol @Deniz2961 doktorum bna da sadece magnezyum verdi ben de anlamamıştım niye vermediğini progestani
Yonca-erol @Deniz2961 canım sert karnım ve bebek toplanmasi gibi oluyor gün içinde . Doktor kasilmayi ultrasonda gördü ama sancım yok
Deniz2961 Yonca-erol heh işte bnm de aynısı ne olur ne olmaz die 30 hfta cger gelsitrci vurdu bide magnezyum verdi
Yonca-erol @Deniz2961 bna öyle bişey teklif etmedi izleyelim takip edelim dedi hakkımızda hayirlisi canim