Brckklc Arkadaşlar merhaba, dün birden kahverengi kanamam oldu, hemen acile gittik doktor iğne fitil ve serum verdi. Herjangi bir kanama alanı görülmedi. Başına böyle bir şey gelen var mı bu zamanlarda
Arya-12 Brckklc canım ben 12 haftalığım adet olmuş gibi kanamam oldu çok kötü oldum acile gittim aynı şeyi banada söyledi iğne ve progestan kullandım şuan iyiyiz çok şükür
Umudayolculuk01 Brckklc 15+2 olduk bugün sabah kalktığımda kahverengi kan gelmişti peçeteyi dolduracak kadar hemen doktorumu arayıp gittim baktı herşey yolunda bi sıkıntı görünmüyo progestan kullanıyordum zaten pruloton iğne vurdu bolca istirahat dedi Rabbim bebeklerimizi bize bağışlasın 🌺
Selljyy 8+6 haftalığım bende bugun peçeteye kırmızı kan geldi belki 1 dk sürdü ama benim ömrümden 2 sene gitti. Hemen doktoru aradım aktif kanama olmadığı sürece sorun olmadığını soyledi. Ve aynı zamanda bu zamanlar benim adet zamanlarımdı. Panik olmaktan başka bişey olmuyor inanın.. ALLAHA Emanet bebişlerimiz