Anneyim0607 Kan testi verdim 65 çıktı. Kahvaltı yapmıştım toktum aslında ama ne zaman acıksam elim ayağım uyuşuyor resmen. Bu durumu yaşayan oldu mu? Doktor haftaya değerlendirecek sonuçları
Yazmet Anneyim0607 Anneyim0607 çok düşük ackenn 75 ile 95 arası yemeklerden 1 buçuk saati geçmeyecek şekilde ölçülmesi gerekir ve 100 ile 140 arası olmasi lazımmış diyetisyenim öyle ddi
Gnc27 Anneyim0607 benim şeker düşmesi reaktif hipoglisemi sorunu var aylardır ve aylardır sık sık az az yiyorum ..inşallah sizin böyle olmaz ama yine de bi takip edin bence .. benim şekerim yemekten 2 saat sınra düşüyor bazen 1 hatta ..o yüzden devamlı bişeyler yiyorum :(
Anneyim0607 Gnc27 Ya çok geçmiş olsun :( Bende kendimden şüpheleniyorum inşaallah yoktur küçük de bir bebeğim var ona bakmak zorlaşıyor böyle olunca
Grenpeopl Anneyim0607 benim de 59 geldi doktorum şekerin olabilir dedi açlığın düşük olması daha büyük sorunmuş 😒
Anneyim0607 Grenpeopl Hay Allah çok geçmiş olsun size de . Benimde şaşırdığım tok gitmiştim kan vermeye. İnşaallah yoktur hiçbirimiz de çok güzel hamilelikler geçiririz
Grenpeopl Anneyim0607 evet insallah size de cok geçmiş olsun bende şeker yüklemesini bekliyorum orada netleşecek bakalım diyete dikkat etmek de zorluyor Allah yardım etsin herkese 🤲