12 haftalık olduk artık ama ben hala her türlü yemek, meyve,süt ürünü,kuruyemiş vs herşeyden tiksiniyorum. 2 aydır yoğun bulantı şeklinde geçti prilam kullanıyorum ama çoğu zaman o da etki etmiyor. Ağzıma hiç bişi süremiyorum bu durumda olan var mı ne zaman geçer yada geçmesi için ne yapabilirim