Selam kızlar 🙃 Bugün bebeğimi görmeye gitti uygulamaya göre 9+2 , ama gelişimi bir hafta öne gitmiş 10+2 gözüküyor. İyi bişeydir bu inşallah boyu haftasına göre bir hafta fazla çıktı 🤗 Bulantılarım ağrılarım birden durunca korkup gittik ama benim güzel danam öyle iyiydi ki rabbim zorluk çekenlere sabır şifa içinde de bizlere versin inşallah. Kendimi çok iyi hissediyorum, bebeğimi gördüğüm günler motivem herşeyim artıyor 🥰🌸🧡