Kucugm1122 kan pıhtılaşması vardır. Birebir aynı olayı iki kere yaşadım. Doktorlar önce uyarmıyor 2 veya 3 kayıp yaşadıktan sonra anca söylüyorlar. Lütfen genetik bölümüne gidip kan verin eşinizle beraber. Detaylar için ben size yardımcı olurum. Ben 2 bebek kaybettim böyle, kimse yol göstermedi. Her gittiğim doktor sağlıksız gebelik, %90 kadının başından geçiyor olabilir vs diyip yolluyordu kimse bana pıhtılaşma olabilme ihtimalini söylemedi söyleseydi 2. Bebeğimi de kaybetmezdim. Siz de aynı şeyleri yaşamazsınız umarım 🙏🏿 Rabbim sabır versin kolaylıklar dilerim