Ahshdhdjsjwjjwk Başarı hastanesi Jalal Raoufi beyi oneririm 20 gun once dogum yaptım hamilelik surecimdende dogum surecimdende cok memnun kaldım hamilelikte her gittigimde uzun uzun anlatıyordu herşeyi bebeği detaylı inceliyor kişilik olarakta hastasına çok saygılı efendi bir insan tel numarasını veriyor ve gece bile ulasabilecegimi soyluyordu riskli gebeligim vardı başta Rabbimin izniyle sonra Jalal beyin sıkı takibi ile 36+5 te dogum yaptım çok şükür 🙏 muayene ucreti 300 tl zorunlu sezaryen 5.500 tl