Biraz sohpet edelim gebeligin ilk aylari nasil geciyor ?
Tugba0606 ben 5+2yim iyi gidyor suanda çok şükür
1bebiis1annnis masallah ne guzel
Ben de 4+6 yım şuanda kızlar gecikmenizden kaç gün sonra öğrendiniz ve beta değeriniz kaçtı
Aycass ben bugün öğrendim beta 42. Reglimden 3 gün önce öğrendim
Aycass bende 4+2 yine test yaptınız mı siz
Zeynepdgn50
Anime ben de reglimden 4 gün önce öğrendim beta değerim 443 dü yüksek mi ki
Zeynepdgn50 evet 2 gün arayla yükselişi
6+2 2. Gebelik tabi 😃
Aycass bence sizinki ideal benimki düşük