yaa heycanımı yazmak ıstedım kızlar 27 sınde adet oldum bttı ovulasyon basladım 5 6 sında yumurtlama gordum degerlendırdım ardından yıne devam ettm ovulasyona 12 13 14 yıne yumurtlama gordum yıne degerlendırdık doktor cıft yumurta ıkızı bıle tutabılır dedı bı heycan bastı bır oglum var hamılelerın duası kabul olur derler saglıklı hayırlı bı kızım olsun cok ıstıyorum dua edın lutfen kızımda olsun ❤️☺️