Hanımlar biz bugün 19 haftalık olduk. Bir mangoyuz artık. Ama endişeleniyorum sürekli. Bebeğin hareketlerini hissediyor muyum hissetmiuor muyum bilmiyorum. Bazen oluyor diyorum bu kesin bebeğin hareketleri. Bazende sanki hiç hareket etmiyormuş gibi geliyor. Birazda kiloluyum, 85 kilocuk 😅 acaba göbek yağlanmam var diye mi hissedemiyorum. Siz hissediyor musunuz? Gebelik nasıl geçiyor.