Bussbusss 21.haftadayiz benimde ayni durum var sürekli kasiklarim da hissediyorum tekmelerini en son dr gittiğimde önemli bisey mi sıkıntı olur mu dedim bu suan bizim icin önemli değil doğuma kadar o seklini alır dedi 2 hafta sonra tekrar randevum var o zaman yine sorucam sorun olur mu diye