Dilara9406 NezihaB38 ayyy gözünüz aydin ya bende yorumlari okuyodummm maşallah fazla surmemis darısı bize
eso14 NezihaB38 ayyyyy canım benim hadi gözün Aydın kavuştun güzel kokuluna darısı bizlere inşallah ❤️ Nasıldı doğumun? Kendini iyi hissedince bekliyoruz doğum hikayeni 😊
Emine0618-123 NezihaB38 Hay massallah Darisi bize inşallah olsun sezeryan olsun sagsaglim kucagina aldiysan ne mutlu sana🥰🥰
NezihaB38 Acil oldu hiç birşey anlamadim korku heyecan hepsi bir arada bebegim kakasını yaptı o yüzden 12.35 de doğum yaptım 6da yürüttuler detaylı anlatırım ınsallah
Gami28 Kızlar merak ediyorum bişey sorcam bu nişan ya çamaşıra yada peçeteye mi geliyor hep nasıl anlıcaz yani wc ye düşmüyor heralde allahın işi hadi düşerde farketmezsem diye tedirginim 😁
Elanurgvn61 NezihaB38 gözün aydın canım sağ saglim kucağına al bebisini inşallah darısı benim başıma 🥰❤