Merhaba arkadaşlar, 11haftalık ikizlere hamileyim 5.haftadan beri ara ara kanamalarım oluyor genelde istirahat halinde geçiriyorum gebeliğimi bugün yine kontrolüm vardı ve en baştan beri keselerden bi tanesi diğerine göre baya küçük bebek boyutları aynı aralarında iki gün var sadece fakat biri kesenin içine tam sığıyor gibi hiç boşluk yok. Doktorum ense kalınlığı ölçtü normal çıktı ama bu kesenin küçük kalmasının altında başka nedenler olabilir şüpheleniyorum 12.haftada fetal DNA testi öneriyorum ikizlerde diğer taramalar kesin sonuç vermiyor dedi. Ne düşüneceğimi bilemedim keseler gelişmeye devam eder daha çok başında değil miyim. Kesenin küçük kalması gibi bi durumla karşılaşan var mı? Ve fetal DNA yaptıranlar da bilgi verebilir mi önerir misiniz?