Tubiiiiif ben kullanıyorum kuzum kesede düzensizlik vardi git gide düzeliyor düzeliyor bebisi de gördüm bugün inşallah tamamen düzelir atlatırım bu ilk üç ayı ağızdan kullanınca aşırı şekilde yan etki yapıyor ki zaten doktorlar fitil olarak kullanmanın daha çok etkili olduğunu söylüyor ben sabah akşam 1 tane şeklinde kullanıyorum 200 mg yani zor olmuyor açıkçası ağızdan almaktan daha kolay😄