Hellobabyyyyy Kızlar nakışçıya evdeki hastane çıkışını versem şapkasına ve tulumuna ismini işlese böyle yaptıran var mı? Bişey olur mu? Normalde isimli yaptıracaktım ama yeni doğan çok takım oldu kaç gün giyecek diye fuzuli masraf yapmak istemedim 🤷♀️
Meryjane Hellobabyyyyy ilk kıyafeti ya, bence hoş bi çerçeve içinde bile saklanır , adının yazmasıda güzel olur aklı erince öZel hisseder..