elooo kizlar merhaba hastanede hemsireye 10 lu hastane cikisinin hangi parcalarinin verilmesi gerekiyor acaba
ozgeya elooo battaniye,iç zıbın ya da çıtçıtlı body ikisinden biri,çorap,eldiven,şapka,alt üst takım.
gonulcelen elooo ya onu biz mi veriyoruz ben anlamadım bn arkadaşımın doğumuna gittim hemşire gelip ihtiyacı olanı almıştı hatta arladasımda minik bir hurca koymuştu gerek Yok hepsine dedi giydireceğini aldı içinden🤷🏼♀️
Nurselisahin elooo ben penye battaniyenin içine iç zıbın bi tane bez bi tanr çorap alt üst takımını takımın yeleğini şapkasını eldivenini koyup kundak yaptım bavulun en üstüne koydum direk onu vereceğim inşallah
Betllll elooo bnm kendi verdiğimi söylim cnm göbek bağı atleti üst alt 1tane bez şapka bataniye süslü cicilerini verme orda kan olıcak ztn odaya geldiğinde giydirirsin 🙏🏻
elooo gonulcelen her hastanede degisiyo galiba benimde arkadasimin dogumunda hemsire gelip istemisti bizde tecrubesiz oldugumuz icin hazirlamamistik hemsireye verilecekleri ne bulduysak koymustuk
gonulcelen elooo bnde acaba keselere koysam mı diyorum ama o anda gram aklıma gelmez ki ne vereceğim bi de tek takımda koymayacagım kimisi çekim için olacak bakalım valizi hazırlarken bir düzen yapacağım ama en mantıklısı hemşirenin alması 😂
Esen Bende keselere hazırladım herşeyi. Ilk vermek için kendinden eldivenli alt üst zibin takım şapka penye battaniye vercem odya gelince degistiririz üstünü ınsallah
Esa elooo bez, istiyorsan pişik kremi, battaniye, çorap, şapka, çıtçıtlı badi ve alt üst ya da alt üst yerine tulum tercih sana kalmış eğer kendinden eldivenleri yoksa bide eldiven. Ben hepsini poşete koymuştum eşim o şekilde hemşireye vermişti