Dün belimden kasıklarıma adet sancısı gibi sancı vardı hastaneye gittim alttan baktı 1 santim açıklık var dedi nstye girdim sancı var ama 1 santimle Doğum olmaz dedi eve geri gönderdi gün doluncamı açılmam olacak tecrübeli anne adayları yorumlarınızı bekliyorum 😔😔😔