36+3 kizima hamileyim. İkinci gebeligim. ilki sezaryen buda ayni sekilde olacak. Bugun kontrolum icin gitmiştim nst de yalanci duzensiz sancilarim cikti dr serum verdi seruk sonrası nst de yine sancilarim vardi . Bebegin kasılma lari ve belimden dogru vuran bir agri mevcut. Oğlumu 38+2 de sezaryan ile kucağıma aldim. Fakat şuan kizim icin cok erken. Korkuyorum açıkçası dr yatis verdi fakat oğluma bakacak kimsem olmadigi icin dr umdan musde istedim. takip te kalmami kendimi yormammi ve su kanama vs gibi bi durumda hemen gitmemi söyledi. Simdi bebegi alirsa Buyuk ihtimal yenidogan servisine alinir dedi bu yuzden dayanmak istiyorum 38 e kadar 😔 suan benim gibi olan varmi bacilarim Dua edin nolur 😔