1nisanda doktora gittiğimde kese göründü ultrason kağıdında 5haftalik gebeydim kese 0.97 cmdi. 12 gün sonra yeniden çağırdığında 5+6 ti kese boyutu 1.55 cmdi . Doktor bana 1 ay sonra gelirsem bebeği görebilir kalp atışını duyabilirsiniz dedi. Çok mu geç dedi ilk gebeliğim heyecanlıyım. Başka doktora mi gideyim sabırla bekliyeyim mi bilemedim. Gittiğim doktor özelde,devlete de gideyim mi .Sizler neler yaptınız.