Bukett- Kiizlar bugün bebeğimin cinsiyetini öğrendim kiizim oluyo :))) ilk gebeliğim kiz bebeği olanlar nasıl ilerledi hamilelik süreciniz kız kendini geç hissettirir diyolar doğrumu
betulyc Bukett- çok kusmalı tansiyon düşmeli 19. Haftada felan yavaş yavaş hissetmiştim şimdi kucağım da çok şükür 😊👧
MerveeD Bukett- 19+5de hissettim cok guzel bir hamılelık gecırıyorum derken 35+1 olduk ve çok bel agrılarım basladı. Hiç kusmadım hıc aşermedim sadece mide bulantım İlk 3 ay cok oldu ama kusmadım.. Onun dısında hersey yolunda ilerledi cok şükür
Gulsurmeli Bukett- Benim ki 8-16 haftaları arasında kusmalı geçmişti. Bu süreç dışında oldukça güzel ilerlemişti gebeliğim, 18. hafta da hissetmiştim tontik kızımı
Bukett- Gulsurmeli MerveeD betulyc Bende 16 haftayim şuan ve başından beri midemle başım dertte kusma yoktu 3 aydan sonra başladı hala ilaç kullanıyorum sanırım devam etcek sizde mideden muzdaripsiniz
Zeyzeyp Bukett- ilk oğlumda kusmalar belirtiler vardı bu kız hicbirşekilde ne bulantı ne kusma ne bir belirti çöm rahat geçti bnmde 16+2 inşllh hep böyle güzel gider yni her bebek farklı oluyor cnm bnm kızda cok rahat geçiyor
Bukett- Zeyzeyp benimde tam tersi başından beri midemle derdim bitmedi bulantı yanma ekşime hepsi var arada kusmada tabi
Nagisshakki 18+3 15 16 haftaya kadar bol kumalı bulantılı geçti 16 da bianda kesildi başlarda süründüm resmen 😅