RaYaRY Kızlar dalanın bebekler için toz deterjanini aldım ilk denemek için beşik kenar koruyucularini yikadim deterjan kalıntısı vardı üstünde bunun çaresi ne neyi yanlış yaptım
ipekveatlas RaYaRY ya bende de oldu aynısı bebeminkileri yıkarken. büyük ihtimalle düşük derecede soğuk su olduğu icin erimedi. ben bidaha tekrar bi durulama işlemi yaptım ardından
0103qsf RaYaRY ayni ürünü kullanyrm canm 40 da yıkıyorum bide ekstra durulama yapiorm mis gbi oldu mis gbi de sabun kokuyor 🤭🤭
bussraozturk RaYaRY canım bende toz aldım durunun sabun tozunu 3 posta çamaşır attım hiç bi sıkıntı yaşamadım bebeklere özel program yok hassas programda yıkadım 30 derecede yıkadı ama yine de kalıntı yoktu
RaYaRY ipekveatlas Bebek kıyafetlerinde 30 derece yazıyo ama makinemde bebek programı var 60 derece ayarliyo 30 derecede yikarsam cözulmuyo 60 da yikarsam renkler hep birbirine karışır küçülür gibi geldi