safis_erdemli Doktorumuz keseyi gördüğü gün rahim duvarın kalın demişti bu iyi mi kötü bişey mi bilen var mı
AysunUgur safis_erdemli kalın olması gerekiyor ki bebek güzelce tutunabilsin, kalın olmazsa düşük tehlikesi ortaya çıkabiliyor
Dilarakr safis_erdemli evet çok iyi bebegin tutunabilmesi için hayırlı olsun saglıklı kucagınıza almak nasip etsin rabbim 🤲
MinnieMouse safis_erdemli rahim duvarının kalınlaşması döllenen yumurtanın tutunması için zemin oluşturması demek canım iyi bir şey
Rmysa0308 safis_erdemli kadınlar gebe kaldığında rahim duvarı kalınlaşır normal bişe canim o yüzden ilk zamanlar ultrasonda pek bişe göremez doktorlar