Arkadaşlar riskli çıktı ikilim fetal DNA verdim onda da kanda ayrışım olmadı tekrar istediler kan bir 15 gün daha bekleyeceğim kesin çıkıp çıkmayacağını da bilmiyorum çok canım sıkkın ne yapacağım bilmiyorum ağlamaktan çok yoruldum herşeyden öyle. Aminosentez yaptırmayı düşünüyorum sonucu ne çıkar bilmiyorum ama ben hazır değilim kötü bir şeye kötü sonuç olursa ne yaparım bilmiyorum çok yoruldum 🥺🤲