Ben 14. Haftamda serklaj oldum 1 hafta sonra kontrole gittigimde doktorum gunluk yasamina devam edebilirsin sadece agir kaldirma temizlik yapma rutin hamilelerin dikkat etmesi gerekenler iste ve kabiz olma dedi.. bende pek oturan biri degilm evi topluyorum toz aliyorum yemek yapiyorum bazen baski hissediyorum altimda hep acilcakmi korkusu yasiyorum 🤔 dikislerde acilma olur mu sizce suan 22 haftam bitti..