Usnac1995 Kızlar tam 16. Haftadayım, 12. Haftada doktor sadece decavit yazmıştı. Şimdi ek olarak Coledan ve Santafer yazdı. Bunları kullanan varmı. Sanki fazla gelir bu kadar vitamin diye düşünüyorum
Aslan02 Usnac1995 bende demir-magnezyum - D3 vitamin ve omega3 kullanıyorum 13 teyiz🥰 bebişlerin vitamine ijtiyaçları var🌸