AysunUgur Gnc27 bizde de o haftada azalma oldu,bebek büyüyor yeri daralıyor ama yine de takip et canım, ben sabah ve akşam hissettiysem endişe etmiyorum
Edadrmz Gnc27 yarın 35 haftalık olucam bende sürekli toplanıyo ve hareketleri artık acıtmaya başladı . Ama yeri daraldığı için hareketlerinin kısıtlanacağını söylemişti doktorum
Gnc27 AysunUgur kahvesever__ minik22 ay teşekkür ederim ya telaşlandım tek değilmişim ☹️..gün içinde hissediyorum ama böyle bazen bi süre hareketli olırdu artık daha hafif hareketler gibi ..hafif derken itekliyor gibi ..o tarz
Gnc27 Edadrmz Evt ya o da oluyor karnım yamuluyor ..bir de akıntım da arttı sanki sizde de öyle mi ? Son haftalar olduğu için cok korkuyorum 😢
kahvesever__ Gnc27 evet artık gümbür gümbür vurmasını bekleme hafif tekmeler gibi olucak demişti doktorum ha hiç hareket etmezse kork demişti doktorum ve hemen hastaneye gel demişti
Edadrmz Gnc27 normal normal canım korkma hiç bende öleyim . Kasıklarımda sürekli bi baskı pelvis kemiklerimde ağrıyo . Artık ağırlastık cok normal böle şeyler
Gnc27 Edadrmz korkudan sezeryan olacağım büyük ihtimal ..ondna da korkuyorum ama mecbur bir şekilde çıkmalı🙈
AysunUgur Gnc27 ben Almanyadayım burada normal doğum dışında seçenek yok kuzum 😄 ama bende normal olsun çok istiyorum inşallah nasip olur, yani bebeğin keyfini bekliyoruz artık ☺️
bebek- Gnc27 bende şimdi böyle bir konu açacaktım bende 30 haftalıgım ama bu 2 gündür hareketlerde yavaşlama var acaba normal mi büyüdügü için mi yavaşlıyor