Betusgani Biz 20+4 olduk, bugün detaylı ultrasona girdik durumlar iyi çok şükür 🤲🏼 Cinsiyetimiz netleşti Ogluş geliyor, 373 gram olmuşuz 🧿 Sizde durumlar nasıl ? Bebişin kilosu, cinsiyeti ve haftası nasıl 😇 Biraz sohbet edelim 🕊
Motherandbaby Betusgani biz 20+2 yiz doktorum 22. Haftada önerdi detaylıyı. Onu bekliyorum heyecanla. 19. Haftada 301 gramdı miniğim.
Bayancorek Betusgani 19+2 olduk oğlumla. 💙 18+3 de 240 gr di, her şey yolunda cok şükür, detaylı ultrasonu bekliyorum 21. haftada gideceğim. 🌸🤗
Busssx Betusgani 21+5 olduk bizde dün girdik detaylıya bizim paşa da 478 gr olmuş 27 cm de boyu olmuş çok şükür herşeyi sağlıklı temiz çıktı 🤎
Betusgani Motherandbaby MasaAllah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim 🤲🏼 Detaylı da güzel geçer İnsaAllah 🥰
Betusgani Bayancorek MasaAllah, sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim 🤲🏼 Detaylı da güzel geçer İnsaAllah 🥰
Selin_elisa 21 haftalıkken girdik 361 gramdı kızım bebeğinizin hareketleri nasıl bn hissetmeye başladım ama her zaman hissetmiyorum bazen pıt pıt atıyor
Sevdapl Selin_elisa 18 haftalıkken tam olarak hissetmeye başladım. Hissetmediğim gün olmadı çok şükür. Bayağı hareketli benimki.
Betusgani Selin_elisa Geceleri siz yattığınızda onlar harekete geçiyor o zaman dikkat edin hareketlerine mutlaka hissedersiniz 🥰
Selin_elisa İlk gebeliğiniz mi benim ilk gebeliğim gün içinde 22 saat uyudukları için hissetmeyebilirsin demişlerdi bana da