Aselimm23 Kızlar gebe kaldığımda 76.650 kg dım bu sabah tartıldım 3.300 kg vermişim tedirgin oldum ve Dr randevu bulamadım ALLAH korusun bebek gelişmemiş olabilir? Aranızda bu durumu yaşayan varmı?
Aselimm23 Fatma4495 ohh çok şükür, çok tedirgin oldum çünkü ilk gebeliğim de baya kilo almıştım, teşekkür ederim