Havva1995 ben ikili testimi devlette yaptırdım, özeldeki dr götürdüm sorun yaşamadım. İlla ben yapıcam diye tutturmadı, aynı günde her iki tarafada gittim, aynı gün usg yapıldı. Özelde fiyatlar nasıldır bilemiyorum. Ben tahlillerimi hep devlette veya sağlık ocağında yaptırdım ama kayıt ikili diye açıldığından maliyet yüksek çıkmıştır