Kaynım askere giti kardeşimden öte yemin törenine benimde gelmemi istiyor kayın babamda eşime danışarak onay alarak bana bile demeden adımı yazdırmış süpriz olarak aşırı hoşa giden bi durum ama kaynanam olmaz diyor 2.5 3 saatlik yol kendi arabamızla gidip geleceğiz bi sıkıntı olurmu sizce