FFunda00 Pinarrrakyol iki kiizmdada oldu sol taraf simdi 3 gebeyom beimde sag taraf canım normal gebelikte😊 ilk bebgin galina
Filizsaracc Pinarrrakyol benimde sağ tarafım batıyomuş gibi ağrıyodu özellikle gece o tarafıma yattığımda, doktora sorduğumda rahmin sağ tarafa meyilli ondan olabilit demişti