anne123_ canım benim de böbreğimde genişleme oldu , 2 hafta önce ameliyat oldum stent takıldı. Sürekli acillik oluyordum sancıdan.üroloji doktorumun bana dediği bu sancılar daha zararlı bebeğine kan gitmiyor sancı ağrı çekerken, stenti bebeğin sağlığı için takıyorlar yani . Kadın doğum doktorum da daha haftan erken şimdiden taktır ileride daha çok büyüyecek bebeğin ve sancın artacak dedi, düşük riski falan bir şey söylemediler. Doktora gitmeni öneririm