Nisrem bence doktorunuz dinleyin. Beni 37+3te alacak bebeğimin gelişimi önde olduğu için. Şuan 35+3 haftalığım ama bebeğim doğum kanalında nstde sancılar çıkıyor 4 defa 100e kadar çıktı 1 cm açıklığım var şuan bol bol dinleniyorum en azından o güne kadar dursun diye. Bayramda gelirse çok sıkıntı olur çünkü