Kızlar çatlatma iğnesi oldum bu 3. Vuruşum ama eğer gebelik yoksa adet oluyorsun 15. Veya 16. Gün benim ilk defa geçikti ve 24 marta adet olmam lazımdı olmadı üstünden baya geçti adetimden 1 gün geçe kan testi yaptırdım çıkmadı daha sonra evde test yaptım oda çok silik çıkıyor ve daha da kan vermedim bilmiyorum napacağımı sizce var mı ya da bilgisi olan yazabilir mi ?