Yelizz97 Kızlar ilk gebeliğim şu anda özele gidiyorum ama doğum ücretleri malum gebze ve civarında devlet hastanesi önerir misiniz ?
Snnr41 Yelizz97 Ben özel klinige gidiyorum :) dogumum özel medar hastanesinde olucak daha 3ayim var dogumuma devlette dusunmuyorum sadece daricada suan dogum yapiliyor fatih devlet dogumlari kaldirdi
cerenakdmrr Snnr41 Merhaba, özel klinik olarak kime gidiyorsunuz? Bende gebzedeyim detaylı ultrason için yer arıyorum da bildiğiniz yerler var mı acaba
Snnr41 cerenakdmrr yuzyilda 4D seklinde 750tl merkez hastanesinde 2D seklinde 750tl siyah beyaz oluyor 2D Mevlut Akin Azmana gidiyorum ben yuzyilin yaninda ozel klinik