Hayat0504 Dün yaptığım ve bugün yaptıgim yumurtlama testi ikisi de yumurtlama sanırım 2 aydır hiç yumurtlama görmedim bu ay klomen kullandım ondan dolayi olabilir mi acaba (GEBELİK TESTİ DEGİLDİR) ![https://imgyukle.com/i/RymMcH]
mucizeolsunn Hayat0504 dün biraz daha silik bugün yumurtlama olmuş canım. Bide gebelik testi değildir yazmama sevindim çünkü şimdi çıkardı ‘hayırlı olsun hamilesin’ yazan birileri. Başlığa o kadar ovülasyon yazmama rağmen.
Ilk_bebegmm99 15 olan yumurtlama olmuş yarın tekrar yaparsanız çatlamayı görüp 3 gün değerlendirirsiniz
Ilk_bebegmm99 Hayat0504 2 günde yumurtlama oluyor siz değerlendirin ve yarın yine test yapın çatlama olmuş mu onu görürsünüz
neval270071 Hayat0504 benim böyleydi ben olsam bugünü değerlendiririm bi de yarını ve öbür günü değerlendir haydi inşallah canım 🌸🙏
Hayat0504 @mucizeolsunn @Tomrishatun @Ilk_bebegmm99 @neval270071 çok teşekkür ederim değerlendiricem inşallah bu ay güzel haberler alırım 🥰😍😍
Dilhaa Hayat0504 canım testi yapınca ne kadar sürede koyulasiyor bende yapıyorum da baya sonra koyulasma oluyor normal mi