Clk56 ya canım kontrole giderken zaten nstye gireceğim için stres yapmıştım, onun yanı sıra aynı haftada olan arkadaşımında nstde sancıları çıkmış doktor 1 2 haftaya alırım demiş ona çok üzüldüm kafaya taktım acaba ondan mı. Şuan bol bol dinleniyorum kayınvalidem geldi o yapıyor herşeyi. Kesinlikle açılmaya baktıktan sonra ağrılarım başladı, yarın tekrar gideceğim umarım sancım çıkmaz ama çıkıp tekrar bakmak isterseler kabul etmeyeceğim çünkü hala ağrım var