Dilarao0 cigdem4154 evet benim kullanan bir arkadaşımla görüştüm o da aynı şekilde çok memnun kaldığını belirtti 40 derecede yıkıyormuş kendisi ama ben yine de sanırım granül tercih etmeyeceğim sıvı deterjan tercihim olacak
Dilarao0 Mavisperi rossmanda hangi markayı düşünüyorsunuz ev için domol markası sürekli kullandığım ürünler ama bebek konusunda rossmanla alakalı pek bilgim yok
Dilarao0 Carriebradshow sanırım ben de sizin gibi yapacağım hangi ürün daha uygun fiyatlı ve indirimdeyse onunla devam edeceğim