Yldzalra Kızlar nasıl gidiyor hamilelik testlerinin yaptırdınız mi neler yapıyorsunuz alışverişe başladınız mi😇🤰🤰🤰
Zehragniken Yldzalra 20+3 olduk. Daha alışverişe başlamadım. 16 hafta da doktorumuz kesin kız dedi ama ne olur ne olmaz ben yine detaylıyı bekliyorum o da salı günü inşallah 🤣 burda gözüm korktu valla. Bizimkinin keyfi gayet de yerin de zaten çok hareketli olacak şimdiden belli ediyor. Mide bulantilarim yok çok şükür bazen bel agrisi oluyor o kadar suanlik iyiyiz
Mouradi Yldzalra Bi an önce cinsiyetini öğrensemde alışverişe başlasamm 😂 salı günü gidicem İnşaAllah öğreniriz o zaman 20+2 hafta olucam
Bayancorek Yldzalra cinsiyeti belli olmadan başlamıştım zaten alışverişlere 11-12 haftalarda, şuan 19+2 olduk oğlumla, önce tetanoz aşısı sonra da detaylı ultrason var sırada, onu bekliyorum. 🌸🤗 her şey yolunda çok şükür. 💙
Yldzalra Zehragniken iyi hadi canm benimde olmadı mide bulantilarim falan 19+4 deyim bende daha çok minik minik hissediyorum hareketlerini tekme falan daha yok Bi kaç bisey aldm ben erkek benimkide daha detaylıca girmedim bakalm
bebisimveannesi Mouradi 😂ayni durumdayiz benimki de gostermiyo bende carsamba gidicem insallah ogreniriz bende suan 19+2 yim o zaman tam 20 olucaz umarim artik bekletmez bizi
Yldzalra Bayancorek cnm tetenazun ilk dozunu olmadın mı ben 19 +3 deyim 17 hatada ilk dozu oldum ikinciyi bekliyorum
annesinin_beybisi Yldzalra 19+3 üz alışveriş sadece bebek arabası beşik gibi büyük şeyler kaldı bir de 2_3 kıyafet daha alicam sadece genel her bebeğin kullanacağı şeyleri aldim gerisini doğunca duruma göre alicam. pazartesi detaylı ultrasonumuz var inşallah 😊
Yldzalra annesinin_beybisi oo sen erkencisin cnm maşallah iyi yaomssn ama ağırllasmadan halletmissin işlerini
Seymaaogretmenn12 12 haftalıkken %70 ihtimalle kız demişti doktorum 16. Haftada kesin kız olduğu anlaşıldı 👸🏻 dün ilk defa kıyafet aldım. kayınvalidem ve annem bebek arabası ile beşik aldılar . Bana kalsa biraz daha beklerdim ama gün geçtikçe fiyatlar dahada artıyor maalesef o yüzden yavaş yavaş alışverişe başlayacağım artık
Yldzalra Seymaaogretmenn12 iyi yaparsın cnm kimisi de diyor ağırlaşıyor zor oluyor alışverişe çıkmak bebek zorluyor falan diye en güzeli erkenden almak hem ilerleyen zamanda bebeğin ne zamana gelicegide belli olmuyir Allah korusun erken doğum falan olduğunda sıkıntı olacağına erkenden halletmek en iyisi
Busssx Yldzalra 21+5 dün detaylı ultrasyon vardı çok şükür her şeyimiz iyi çıktı cinsiyetimiz 12.hafta da belliydi ama biz bu günü bekledik doktor kesin erkek diyince alışveriş yaptık dün biraz kıyafet olarak sadece büyük eşyaları da yavaş yavaş alırız diye düşündük 🙂
Bayancorek Yldzalra Hayır ilk dozu 20. haftada ikinciyi ise 24. haftada olacağım doktorum öyle söyledi. 🌸
annesinin_beybisi Yldzalra ben bu bebeği çok bekledim canım daha hamile kalmadan yorganmis nevresimmis biberonmus hep bir umutla alıp bazanin altina doldurdum onları aldıkça umudum daha da artıyordu çünkü ve sonunda rabbim nasip etti kalanları da yine bir hevesle hemen aldım 😸 tabi burdakiler baya gümüş kapağından göğüs pompasina alıyorlar ben o kadar detaylı almadim doğumdan sonra duruma göre lazım olursa alicam bazı şeyleri ama genel ihtiyaçları aldim😊
Yldzalra Bayancorek anladım cnm benim bana sağlık ocağında çağırıp yaptılar ilk dozu ondan dedim olsun😊
Bayancorek Yldzalra gebelik takibini bildirmek için gittiğimde de sağlık ocağından 20 de gel demişlerdi, ama erken gel diyenler de oluyor çok farketmiyor herhalde. 🌸🤗
Ecceee Yldzalra haftaya detaylı ultrasona gidicem heyecan, kaygı birarada inşallah çok sağlıklıdır bebeğim tek dileğim bu🙏 Biz bebek alışverişini son ay topluca yapmayı planlıyoruz inşallah 🥰 bi çöpü bile yok kızımızın şu anda 😁